Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné zmluvné podmienky  platné od 01.10.2019.

Názov zariadenia: Reštaurácia a hotel Nostalgia

Adresa zariadenia:

Lichnerova 126/28
903 01 Senec

Prevádzkovateľ:

EH Servis, s.r.o., Električná 7, 911 01 Trenčín,

IČO: 36 712 124, IČ DPH: SK 2022289456

Reg.: OR OS Trenčín, oddiel Sro, vložka č._ 17335/R

 

  1. Obchodné meno

EH Servis, s.r.o., Električná 7, 911 01 Trenčín IČO: 36 712 124, IČ DPH: SK20 222 894 56, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, Vložka číslo:  17335/R

 

  1. Zmluvné strany
    • Dodávateľ:
      Reštaurácia hotel Nostalgia, prevádzka spoločnosti EH Servis, s.r.o. – poskytovateľ stravovacích služieb odberateľovi (hosťovi) za úhradu.
    • Odberateľ:
      Objednávateľ služieb

 

  1. Rezervácia služieb
    • Rezerváciu môže urobiť objednávateľ vo vlastnom mene, alebo v prospech tretej osoby.
    • Rezerváciu potvrdzuje odberateľovi (hosťovi) reštaurácia po obdržaní objednávky hosťom formou:
      • telefonickou
      • písomnou
      • elektronickou
    • Objednávka musí obsahovať:
      • meno a priezvisko hosťa, v prípade firmy názov spoločnosti
      • termín čerpania reštauračných služieb
      • kontaktné údaje: telefónne číslo, adresu hosťa, email kontakt
      • spôsob úhrady za služby, v prípade firmy fakturačné údaje
      • rozsah a druh objednaných služieb
    • Objednávku je reštaurácia povinná spracovať do 24 hodín, alebo v najbližší pracovný deň pri skupinových rezerváciách a to potvrdením rezervácie alebo zamietnutím.
    • Na základe objednávky reštaurácia vystaví potvrdenie rezervácie, ktorým hosťovi potvrdí rozsah služieb písomnou formou alebo elektronicky.
  2. Ceny a platobné podmienky
    • Reštaurácia poskytuje hosťovi ceny na základe aktuálne platných cenníkov.
    • Cena uvedená v potvrdení rezervácie je záväzná.
    • Nárok na zníženie ceny nevzniká klientovi v prípade, ak bola akciová cena zverejnená po potvrdení rezervácie.
    • Zľavy a akcie nie je možné kombinovať a kumulovať.
    • Forma úhrady musí byť dohodnutá vopred.
    • Akékoľvek dojednania, ktoré by boli v inom rozsahu ako tie, ktoré sú upravené v týchto Všeobecných zmluvných podmienkach musia byť vopred odsúhlasené konateľom spoločnosti a obidvomi zmluvnými stranami potvrdené písomnou formou v osobitnej Rámcovej zmluve.
  3. Zálohová platba:
    • Reštaurácia má právo žiadať od hosťa zálohovú platbu do výšky 50% z ceny objednaných služieb so splatnosťou 7 dní od potvrdenia rezervácie.
    • Rezervácia sa stáva záväznou v momente, keď je uhradená zálohová platba na účet reštaurácie.
    • Zálohová platba pre skupiny a akcie
    • Poskytovateľ služby vystavuje zálohovú faktúru z predpokladanej a dohodnutej ceny za všetky stravovacie a doplnkové služby podľa objednávky so splatnosťou 7 dní odo dňa vystavenia zálohovej faktúry a to nasledovne:
      • 30%z objednaných služieb ako potvrdenie rezervácie
      • najneskôr 3 dni pred začatím čerpania služieb musí byť na účet poskytovateľa služieb uhradená záloha vo výške 80 % z celkových objednaných služieb.
    • Dňom pripísania zálohy na účet poskytovateľa služieb vedený v Slovenskej sporiteľni, a.s., IBAN: SK 8709 0000 0000 0274 190 956, SWIFT: GIBASKBX je objednávka zo strany poskytovateľa služieb potvrdená. Od doby prijatia objednávky objednávateľom až do doby splatnosti zálohovej faktúry sa považuje termín realizácie služby za rezervovaný. Zaplatená záloha bude zúčtovaná v riadnom daňovom doklade (faktúre) po poskytnutí služby. V prípade, že objednávateľ zálohovú faktúru riadne a včas neuhradí, poskytovateľ služieb je oprávnený rezerváciu zrušiť.
    • Zálohovú platbu možno zrealizovať nasledovným spôsobom:
      • v hotovosti alebo platobnou kartou v reštaurácií
      • prevodom na účet:  Slovenská sporiteľňa, a.s., IBAN: SK 8709 0000 0000 0274 190 956, SWIFT: GIBASKBX , pre variabilný symbol použite číslo rezervácie alebo číslo faktúry
      • platobnou kartou formou on-line rezervácie
  1. Storno podmienky
    • Reštaurácia je oprávnená požadovať storno poplatky v prípade, že hosť svoju rezerváciu zruší písomne, telefonický alebo elektronicky v nasledovných lehotách:
      • od 7 do 14 dní pred dohodnutým termínom 50% z celkovej sumy stornovaných služieb,
      • od 1 do 6 dní pred dohodnutým termínom 70% z celkovej sumy stornovaných služieb
      • v deň nástupu 100% z celkovej sumy stornovaných služieb
    • Pri skupinových rezerváciách stravovacích služieb je povinný objednávateľ objednať resp. spresniť počet jedál minimálne deň vopred. V prípade, že bude počet jedál odobraných a písomne odsúhlasených objednávateľom viac, bude sa účtovať skutočný počet odobraných jedál. V prípade, že počet objednaných jedál nebude odobraný, bude sa účtovať celkový počet objednaných jedál.
  2. V prípade stornovania objednávky stravovacích služieb v deň, na ktorý sa poskytnutie stravovacích služieb objednalo, poskytovateľ služieb účtuje objednávateľovi všetky objednané jedlá v zmysle písomnej objednávky, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. Takto vyčíslená suma všetkých objednaných jedál v zmysle objednávky je zmluvnou pokutou, ktorá vzniká následkom porušenia zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
  3. Poskytované služby
    • V prípade, ak hosť uskutočnil zálohovú platbu je reštaurácia povinný držať rezerváciu hosťa. V prípade, ak hosť neuplatní nárok na rezervované služby, reštaurácia nie je povinná zálohovú platbu vrátiť hosťovi.
    • V prípade ak má hosť potvrdenú rezerváciu a zaplatenú zálohu a reštaurácia z dôvodu vis major hosťovi neposkytne objednané služby, je povinná hosťovi zabezpečiť primerané náhradné služby na náklady reštaurácie.
    • Reštaurácia nezodpovedá za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach.
    • V priestoroch reštaurácie hostia nie sú oprávnení konzumovať vlastné potraviny a nápoje. Pokladá sa to sa porušenie všeobecných zmluvných podmienok, na základe čoho môže reštaurácia ukončiť s hosťom zmluvný vzťah bez nároku na refundáciu.
    • Hosť nesie zodpovednosť za všetky ním spôsobené škody počas návštevy. V prípade, že škodu spôsobilo dieťa, zodpovednosť nesie jeho zákonný zástupca.
    • Reštaurácia je oprávnený ukončiť a odstúpiť od zmluvy s okamžitou platnosťou a bez nároku hosťa na vrátenie peňazí, ak:
      • hosť úmyselne, alebo nedbanlivosťou poškodzuje majetok reštaurácie, správa sa v rozpore so zásadami slušného spoločenského správania a morálkou,
      • obťažuje svojim správaním ostatných hostí,
      • zdravotný stav hosťa ohrozuje zdravie ostatných hostí a personálu,
      • z dôvodu vyššej moci.
    • V prípade sťažností je hosť túto skutočnosť povinný oznámiť okamžite a bezodkladne. Sťažnosti sa riadia platným Reklamačným poriadkom reštaurácie.
  4. Zodpovednosť za škodu
    • V prípade porušenia povinnosti zo záväzkového vzťahu, je zmluvná strana povinná nahradiť škodu tým spôsobenú druhej strane, ibaže preukáže, že porušenie povinnosti bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť.
    • Objednávateľ služieb zodpovedá v plnom rozsahu za škodu spôsobenú znehodnotením, poškodením alebo zničením zariadenia a majetku poskytovateľa služieb zo strany osôb, ktoré sa zúčastňujú na akcii, ktorú objednávateľ u poskytovateľa služieb objednal.

 

  1. Ochrana osobných údajov

Odberateľ v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27.04.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov robí všetko, čo je potrebné aby zabezpečil súlad s týmito právnymi predpismi a prehlasuje, že bol oboznámený s právami a povinnosťami týkajúcimi sa získavania a spracovávania osobných údajov podľa tohto zákona. Zároveň udeľuje dodávateľovi súhlas so spracovaním osobných údajov uvedených v objednávke za účelom zabezpečenia a poskytnutia objednaných služieb a pre plnenie povinností uložených zákonom, a to na dobu potrebnú k zabezpečeniu práv a povinností, ktoré vyplývajú z obchodných vzťahov medzi odberateľom a dodávateľom. Odberateľ udeľuje súhlas so získavaním a spracovaním predmetných osobných údajov aj pre potreby marketingových aktivít dodávateľa, najmä pre účasť vo vernostných a podobných programoch dodávateľa, a to po dobu, počas ktorej sú tieto aktivity uskutočňované. Odvolanie tohto súhlasu je možné realizovať písomne s udaním alebo bez udania dôvodu. Ako odberateľ, dotknutá osoba vyhlasuje, že si je vedomá/ý svojich práv.

 

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.